29 Şubat 2012 Çarşamba

Bu listeye bakmadan alışverişe çıkmayın :)

Bu sezon her baktığımız yerde neleri görecekmişiz merak ediyor musunuz? Her vitrinde, her bayanın üstünde,başında,kolunda ayağında, tırnağında neyi görüp "ayhhhh yeter artık" diyeceğiz? Hangi renkten her yerde görmekten sıkılacağız ya da hangi renge vurulup giymekten bıkmayacağız? Hangi desen veya model iyi ki bu sezon trend diyeceğiz hangi ürüne ayak uyduramayacağız? Alışverişe çıkmadan önce aşağıdaki listeye ufak bir göz atın.Belki sizi vuran parçalara hemen koşup kavuşmak istersiniz. :) 


Çiçek desenini oldum olası çok sevmişimdir.Zara, h&m gibi mağazalar yeni sezonlarında çiçek desenlerine oldukça yer verdiler.Hatta çoğu modacı bu desenleri karıştırıp çiçek bahçesi gibi dolaşmamıza olanak sağlıyor.Bu yaz arıların kafası fena karışacak gibi...:))) Gardolaba çiçekli bir gömlek daha ekleme zamanı :)


Mint mint mint...Ayh bu sezon hangi mağazaya girsem baş köşede duruyor.Mint rengi etekler ayakkabılar çantalar.Bütün yaza bu taptatlı renk hakim olacak.Umarım olur olmaz her yerde görüp çabuk sıkılmayız :)




 Asimetrik etekler sonbaharda çizmeler ve biker botlarla giyilirken bu sezon da babet ve pump'larla hakimiyetini sürdürüyor.Hazır uçuş uçuş bir yaz bizi beklerken asimetrik kesim renk renk eteklerle ister şık kombin yapıp gecenin en göz kamaştıran ismi siz olun isterseniz de babetler ve t-shirtlerle sıcak yazı şık ve rahat geçirin. :)



Kuşlar uçurdum akşamdan sabahlara,sigaramın ucunda yanar hasretin vurur can evimden ellerime 'kelepçeler' vuruuuurrr demis Kayahan usta :) Bende mutlaka bu metal cuff'lardan bir tane edinin diyorum.Kolye olanı accesorize ve h&m de mevcut.Bileklikler ise en son stradivarius'ta dikkatimi çekti.Aman ha! Bilekliklerden 2 tane almayı unutmayın! İki kolunuzda da olmalı :) 



Peri masalları gibi bir yaz bizi bekler.Uçuş uçuş etekler..Soft ve nude tonlar.Belli belirsiz makyaj, soft ojeler ten rengi ayakkabılar.Renkli giyinenler bu duruma pek sevinmeyecek ama bu yaz solgun renklere olan tutkumla benim yazım olacak :)

Slippers yada loafers ayakkabılar...Bir çok ünlü markanın koleksiyonuna aldığı bu ayakkabılar kimisine göre erkeksi gelebilir ancak oxfordlar yerini loafers'lara bırakacak.Benim çok içime sinmese de leoparlı olan feminenlik kattığı için denenebilir.



Kollara ne var ne yoksa takıp takıştırıyoruz.Deri bileklikler, kemerler, yazlık tatil şehirlerinde satılan hatıra diye alınan tahta veya cam boncuklu, lastik, ipli, örgülü dizi dizi bileklikler bu sezonda da popülerliğini kaybetmedi.Benim sevdiğim bir trend.Deli kızın çeyizi gibi kollar bu yaz bizlerle :) 




Cap toe ayakkabılar...Henüz moda olduğunu bilmeden aldığım bir kaç çiftim var.Ancak bu sezon burnu farklı tonlarda olan bu ayakkabıları daha fazla markanın ürün yelpazezinde göreceğiz. 



Son olarak kalın topuklu ayakkabılar.Günlük hayatta topuklu ayakkabı giymeyen biri olarak özel günler içinse tiril tiril elbiselerin altına bu ayakkabıların nasıl duracağı konusunda kararsızım.Ancak doğru kombinle harikalar yaratabilirsiniz. :)

İşte ilkbahar-yaz sezonu için gözüme takılanlar.Bakalım hangisi cüzdanıma takılıp dolabımda yerini alacaklar? :) 
Peki ya siz? Hangi trendi gördüğünüze sevindiniz? :)

4 yorum:

  1. rengarekler her şey harika metal cuff sevemedim ama meral kemerle ilgili hatta nereden satın alabileceğimize dair bir postum olmuştu benim de.. bloga bayıldım ellerine sağlık
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen benim de sevdiğim ve sevmediğim ayrıntılar var tabi.Bloğum çok yeni daha.Beğendiğine çok sevindim.Seni de takip ediyorum.Hoşçakal :))

      Sil
  2. bu listeden sadece kelepçe bilekliklerim var.. ama benim aklımda bolca pastel & mint tonlarında ve çiçekli parça edinmek varr ;D ah unutmuşum bir de asimetrik eteğim varr :D

    YanıtlaSil
  3. cok güzel seyler paylasiyorsun canim hemen takibe aliyorum :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil