6 Nisan 2012 Cuma

Asimetrik Gömleğim...

Kışın Bershka'dan bayıla bayıla aldığım,bahar gelse de giysem diye dolabımda beklettiğim, fotoğraflarda belli olmasa da tiril tiril ipeğimsi asimetrik gömlekten bir siyah bir krem rengi alarak ister spor ister klasik bir çok günümün kurtarıcısı yapacak olmanın mutluluğu içerisindeyim :) Pieces tayta olan tutkumu bilmeyen kalmadı..Açık bej rengi olan havaların açmasıyla dolaptan çıktı.Twist kürkümü ise bu aralar üstümden çıkarmak istemiyorum.Leopar aşkımı da babetlerime yansıttım..Bej ve siyahın asaletine kendimi bıraktım.Eh daha ne olsun :) Herkese mutlu hafta sonları...:)










2 yorum:

  1. Örtmenimmmm bilekliklerini de pek beğendim:) gömlek çok güzel görünüyor dediğin gibi tam kurtarıcı olacak nitelikte bir parça:))) İyi günlerde giy ikisinide:)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok beğeniyorum böyle gömlekleri çok yakışmış gerçekten kombini çok sevdim ben daha babet giymeye başlayamadım :)

    YanıtlaSil